TOP zivis
Lietotāju sezonas
TOP 5 lielākie rekordi.


sasa56 izvilka zivi:
Pike (LÄ«daka)


6131 g.


Alberts izvilka zivi:
Burbot (VÄ“dzele)


4129 g.


ANDO izvilka zivi:
Bream (Breksis)


2752 g.


ANDO izvilka zivi:
Zander (Zandarts)


2011 g.


Terminator izvilka zivi:
Whitefish (SÄ«ga)


1684 g.

Skatīt visus rekordus
Propilkki

Lejuplādēt Propilkki 1.9



Propilkki Pasaules rekordi

(Lai tur parādītos jūsu zivis, jums jābūt reģistrētam PP rekordiem)

Tēmas pārskats
old.krikumi.lv » Par turnÄ«riem » Par turnÄ«riem
 Printēt tēmu
2021-2022 Latvijas komandu čempionāta jaunais nolikums
JurisO
„PRO PILKKI 2” LATVIJAS KOMANDU ÄŒEMPIONÄ€TA 2021-2022 NOLIKUMS

1. Spēlēts tiek pēc apļa-grupu sistēmas un katrā hostā spēlē vairākas komandas, kuras katru nedēļu rotē, mainās pa hostiem. Nepieciešamo hostu skaits būs atkarīgs, cik daudz komandas pieteiksies, katrai komandai būs jahostē vairāki čempionāta posmi.
2. Spēlē piedalās komandas, kuras ir pieteiktas līdz 2021. gada 7.novembrim plkst. 24.00, apstiprinot dalību komentāros attiecīgajā foruma sadaļā.
2.1. Turnīrs sāksies svētdien, 2021. gada 14. novembrī plkst. 20.00 un beigsies 2022. gada 20. februārī un sastāvēs no 15 posmiem, kuru laikā tiks izspēlēti pilnīgi visi ezeri.
2.2. Turnīrā var piedalīties citu valstu komandas, taču uzvaras gadījumā, komanda netiks nominēta pārstāvēt Latvijas izlasi, to darīs labākā komanda no Latvijas.
2.3. Par turnīra uzvarētājkomandu tiks pasludināta komanda, kura 15 posmos ieguvusi visvairāk komandpunktus. Play-off izspēle pēc 15 posmiem netiks spēlēta.
2.4. Uzvarētajkomanda veidos Latvijas izlases kodolu pārstāvniecībai Pasaules čempionātā, pastiprinot sastāvu ar individuālā čempionāta spēlētājiem
3. Katru svētdienu tiek izspēlēti 3 ezeri pa 30 min, ezeru kalendārs tika sastādīts pēc nejaušības principa, kombinējot dažādas disciplīnas un gadalaikus.
4. Katrā komandā ir jābūt vismaz vienam pārstāvim, kurš var pildīt hostētāja pienākumus. Viņa IP adrese un hosta informācija jāpublicē „krikumi.lv” mājaslapā.
5. Individuālais spēlētāju reitings komandu turnīrā atsevišķi aprēķināts netiks.
5.1. Komandu punktus nosaka piecu spēlētāju iegūto individuālo punktu summa četrās 3 vakara spēlēs, katru ezeru gan vērtē atsevišķi (4,3,2,1).
5.2 Individuālie punkti katrā atsevišķā spēlē tiek skaitīti šādi:

A) Punktu aprēķināšanas variants, ja vienā hostā spēlēs 5 komandas - 25 dalībnieki

1. vieta - 18 punkti;
2. vieta – 16 punkti;
3. vieta - 14 punkti;
4. vieta - 13 punkti;
..............................
.............................
16. vieta - 1 punkts;

Cool Punktu aprēķināšanas variants, ja vienā hostā spēlēs 4 komandas - 20 dalībnieki

1. vieta - 14 punkti;
2. vieta – 12 punkti;
3. vieta - 10 punkti;
4. vieta - 9 punkti;
..............................
.............................
12. vieta - 1 punkts

Vēl komandai tiek pieskaitīts 1 punkts ezerā par lielāko zivi, neatkarīgi no spēlētāja ieņemtās vietas.

5.3. Komandu punkti tiek skaitīti šādi: Katrā grupā, pēc katra ezera izspēlēšanas, tiek piešķirti komandpunkti pēc komandu reitinga:

1.v = 4p,
2.v = 3p,
3.v = 2p,
4.v = 1p

Spēles beigās komandpunktus summē. Tātad: vienai komandai max p-tu skaits vienā posmā ir 12 p-ti.

5.4. Punktus skaita organizators, bet ieteicams, ka to dara arī citi spēlētāji, lai izvairītos no kļūdām.
5.5. Spēļu rezultāti tiek publicēti galvenajā lapā komentāros, pēc tam kāds no administratoriem tos ieliek galvenajā lapā.
6. Komandu sastāvi ir atrodami mājaslapā www.krikumi.lv un var tikt papildināti turnīra gaitā. Kapteiņi ir kontaktpersonas. Katrai komandai ir 5 spēlētāji + rezervisti. Spēlē piedalās 5 cilvēki, kurus izvēlas kapteinis.
6.1 Vienas komandas dalībnieki var mainīties tikai starpbrīdī starp spēlēm.
6.1.1 Hostam ir pienākums kontolēt, ka uz ledus nav vairāk kā 5 dalībnieki no katras komandas, un aizrādīt, pārkāpuma gadījumā.
6.1.2 Ja hosta aizrādījums netiek ievērots, tad komanda var tikt diskvalificēta no ezera izspēles.
6.2. Spēlētajiem jābūt norādītai komandas piederībai (Team name), komandas nosaukumu ierakstot šim nolūkam paredzētajā vietā spēlētāja iestatījumos (player setup).
6.3. Vienota kombinzona krāsa komandai ir ieteicama, bet nav obligāta.
7. Informācija par izspēlējamo ezeru kalendāru un hostiem tiek ievietota www.krikumi.lv sākumlapā.
8. Par spēles sākumlaika u.c. izmaiņām komandas tiek informētas, cik vien ātri iespējams. Laiki var mainīties arī, ja hostam rodas tehnikas vai citas problēmas. Ja ir nopietnas problēmas, komandas tiek informētas, cik vien ātri iespējams.
9. Hosts tiek atvērts 15 min. pirms spēles sākuma. Spēle sākas plkst. 20.00 Ja kāds no spēlētājiem nokavē startu, viņš var pievienoties vēlāk vai tikt nomainīts, bet šā iemesla dēļ spēle netiek restartēta.
10. Ja spēlētājam pārtrūkst savienojums spēlēs laikā, tad viņš var atkal pievienoties spēlei, bet spēle netiek sākta no sākuma (restartēta). Ja rodas problēmas spēles startēšanas laikā, notiek viens restarts. Ja vienam un tam pašam spēlētājam atkārtojas problēmas, restarts nenotiek. Ja hostam rodas tehniskas problēmas (tas „nobrūk”), notiek restarts. Spēlētājiem jāpievienojas, cik vien ātri iespējams.
10.1 Ja no hosta vienlaicīgi "izkrīt" 7 vai vairāk spēlētāji vismaz no divām komandām, tad notiek restarts. Ja problēmas atkārtojas, tad tiek mainīts hostētājs, un atlikušie ezeri tiek izspēlēti citā IP adresē.
 
Pāriet uz forumu:
Sezonas TOP

Krikumi.lv reitinga turnīru punktu TOP 15:


1) Alex [LV] (477)
2) [Libau] kveeps (473)
3) [Krikumi] Ded (442)
4) [Libau] olbis (427)
5) [Krikumi] SERg (413)
6) DED Semenych (401)
7) emilsdabus (322)
8) VV-35 [RUS] (301)
9) [LNH] sharps [LV] (292)
10) [Krikumi] ANDO (285)
11) [Krikumi] papa lv [LAT] (284)
12) Capa (265)
13) Draugs 33 (213)
14) [Krikumi] Raitis LV (140)
15) [LNH] kamis (136)

Rādīt pilnu sarakstu

Lietotājiem
Mēs iekš Facebook