TOP zivis
Lietotāju sezonas
TOP 5 lielākie rekordi.


sasa56 izvilka zivi:
Pike (LÄ«daka)


6131 g.


Alberts izvilka zivi:
Burbot (VÄ“dzele)


4129 g.


ANDO izvilka zivi:
Bream (Breksis)


2752 g.


ANDO izvilka zivi:
Zander (Zandarts)


2011 g.


Terminator izvilka zivi:
Whitefish (SÄ«ga)


1684 g.

Skatīt visus rekordus
Propilkki

Lejuplādēt Propilkki 1.9



Propilkki Pasaules rekordi

(Lai tur parādītos jūsu zivis, jums jābūt reģistrētam PP rekordiem)

Tēmas pārskats
old.krikumi.lv » Par turnÄ«riem » Par turnÄ«riem
 Printēt tēmu
2021-2022 Latvijas čempionāts propilki2!
gudritis
LÅ«dzu pieteikties komandas, kas vÄ“las spÄ“lÄ“t PP2 LV čempionātā 2021/2022 sezonā.

Pieteikuma forma:

1. Komandas nosaukums

2. Komandas dalībnieki

3. Kontaktpersona

4. Hosts

Šeit variet rakstīt arī savus ierosinājumus, ieteikumus, komentārus


„Propilkki 2” ziemas makšķerēšana notiek tautas klasē, un tas nozīmē, ka jebkurš tās dalībnieks (spēlētājs) var iet, uz kuru ūdenstilpi vai ūdenstilpes vietu, kur vēlas, ievērojot zemāk rakstītos noteikumus.
1. Spēlēts tiek pēc apļa-grupu sistēmas, kurā tiek noteiktas ? spēļu vietnes (t.s. hosti), un katrā hostā spēlē ? komandas, kuras katru nedēļu rotē, mainās pa hostiem.
2. Spēlē piedalās komandas, kuras ir pieteiktas līdz ?. gada ?.oktobrim Turnīrs sākas ???
3. Katru trešdienu tiek izspēlēti 3 ezeri pa 30 min, no kuriem viens ezers tiek spēlēts speciālajā disciplīnā („amount”, „most species”, „biggest fish”, „only…” utt.).
3.0.1 Ja spēles disciplīna ir biggest fish vai "most species", tad uzvarētājs nesaņem papildus1 punktus par lielāko zivi.
3.0.2 Ezeri, kur nav speciālā disciplīna, tiek spēlēti “All Species” disciplīnā.
3.1. Ezeru kalendārs tieks sastādīts pēc nejaušības principa (www.random.org)
4. Katrā komandā ir jābūt vismaz vienam pārstāvim, kurš var pildīt hostētāja pienākumus. Viņa IP adrese un hosta informācija jāpublicē „krikumi.lv” mājaslapā.
5. Visiem komandu spēlētājiem tiek skaitīts individuālais iegūto punktu daudzums, no kura veidojas individuālais reitings.
5.1. Komandu punktus nosaka piecu spēlētāju iegūto individuālo punktu summa četrās 3 vakara spēlēs. katru ezeru gan vērtē atsevišķi ( 4,3,2,1)
5.2 Individuālie punkti katrā atsevišķā spēlē tiek skaitīti šādi:
1. vieta - 18 punkti;
2. vieta – 16 punkti;
3. vieta - 14 punkti;
4. vieta - 13 punkti;
..............................
.............................
16. vieta - 1 punkts;

Vēl tiek pieskaitīts 1 punkts par lielāko zivi neatkarīgi no ieņemtās vietas 20 dalībnieku konkurencē.
5.3. Komandu punkti tiek skaitīti šādi: Katrā grupā, pēc katra ezera izspēlēšanas, tiek piešķirti komandpunkti pēc komandu reitinga:
1.v = 4p,
2.v = 3p,
3.v = 2p,
4.v = 1p
Spēles beigās komandpunktus summē. Tātad: vienai komandai max p-tu skaits spēlē ir 12 p-ti.
5.4. Komandpunkti netiek pieskaitīti kopējā individuālā reitingā.
5.5. Punktus skaita hostētājs, bet ieteicams, ka to dara arī citi spēlētāji, lai izvairītos no kļūdām.
5.6. Spēļu playlogi tiek publicēti sadaļā "LV Čempionāta playlogi", vēlams spēļu vakarā, bet vēlākais līdz ceturtdienas vakaram.(krikumi.lv forum;a b;us sadaļa)
5.7. Spēļu rezultāti tiek publicēti galvenajā lapā komentāros, pēc tam kāds no administratoriem tos ieliek galvenajā lapā. Rezultāti jāpublicē trešdienas vakarā.
6. Komandu sastāvi ir atrodami mājaslapā www.krikumi.lv Kapteiņi ir kontaktpersonas. Katrai komandai ir 5 spēlētāji + rezervisti. Spēlē piedalās 5 cilvēki, kurus izvēlas kapteinis.
6.1 Vienas komandas dalībnieki var mainīties tikai starpbrīdī starp spēlēm.
6.1.1 Hostam ir pienākums kontolēt, ka uz ledus nav vairāk kā 5 dalībnieki no katras komandas, un aizrādīt, pārkāpuma gadījumā.
6.1.2 Ja hosta aizrādījums netiek ievērots, tad komanda var tikt diskvalificēta no ezera izspēles.
6.2. Spēlētajiem jābūt norādītai komandas piederībai, komandas nosaukumu ierakstot šim nolūkam paredzētajā vietā spēlētāja iestatījumos (player setup).
6.3. Vienota kombinzona krāsa komandai ir ieteicama, bet nav obligāta.
7. Informācija par izspēlējamajiem ezeriem un hostiem tiek ievietota www.krikumi.lv sākumlapā.
8. Par spēles sākumlaika u.c. izmaiņām komandas tiek informētas, cik vien ātri iespējams. Laiki var mainīties arī, ja hostam rodas tehnikas vai citas problēmas. Ja ir nopietnas problēmas, komandas tiek informētas, cik vien ātri iespējams.
9. Hosts tiek atvērts 15 min. pirms spēles sākuma. Spēle sākas plkst. 20.00 Ja kāds no spēlētājiem nokavē startu, viņš var pievienoties vēlāk vai tikt nomainīts, bet šā iemesla dēļ spēle netiek restartēta.
10. Ja spēlētājam pārtrūkst savienojums spēlēs laikā, tad viņš var atkal pievienoties spēlei, bet spēle netiek sākta no sākuma (restartēta). Ja rodas problēmas spēles startēšanas laikā, notiek viens restarts. Ja vienam un tam pašam spēlētājam atkārtojas problēmas, restarts nenotiek. Ja hostam rodas tehniskas problēmas (tas „nobrūk”), notiek restarts. Spēlētājiem jāpievienojas, cik vien ātri iespējams.
10.1 Ja no hosta vienlaicīgi "izkrīt" 7 vai vairāk spēlētāji vismaz no divām komandām, tad notiek restarts. Ja problēmas atkārtojas, tad tiek mainīts hostētājs, un atlikušie ezeri tiek izspēlēti citā IP adresē.

Organizē gudritis sadarbībā ar krikumi.lv

Ja ir idejas un papildinājumi(jeb iebildumi) rakstam komentāros,Datumus turnīram precizēzim!
Izmainījis(usi) gudritis, 11-10-2021 22:17 
krikumi.lv/images/userprofilepics/[548]1547644066.jpg
lines.akusherstvo.ru/lineika/942094.gif
 
JurisO
Sveiki! 1) Kā minÄ“ju postā par jauno pasaules čempja izspÄ“les kārtÄ«bu, bÅ«tu svarÄ«gi saprast kā tiks veidota Latvijas izlase, ja pasaules čempÄ« vajag 10 cilvÄ“ku komandu, bet te startÄ“s pa 5 cilvÄ“kiem. Var protams to atstāt uzvarÄ“tajkomandas ziņā. 2)SvarÄ«gākais punkts par spÄ“lÄ“Å¡anu 5x5, ir kā tiks noteiks uzvarÄ“tājs, kas dosies uz pasaules čempi - regularās sezonas uzvarÄ“tājs vai play-off. Esmu par to, lai tie bÅ«tu regulārās sezonas uzvarÄ“tāji, jo parādÄ«juÅ¡i stabilitāti sezonas garumā. 3) Mans priekÅ¡likums aizvadÄ«t LV čempi spÄ“lÄ“jot komanda vs komanda, nevis dalÄ«t pa groziem, kur vienlaicÄ«gi uz ledus ir 4 vai vairāk komandas, jo tas ir starptautiski pieņemts formāts un ir vairāk vietas uz ledus un var piedomāt par komandas stratÄ“Ä£iju.
 
JurisO
P.s. un katra komandaa obligati jabut vienam hosterim un skaidrai kartibai, kad kurai komandai jahostee
 
JurisO
JÅ«su vÄ“rtÄ“Å¡anai piedāvāju jaunu turnÄ«ra formātu, ka arÄ« paredzÄ“ts turnÄ«ru rÄ«kot svÄ“tdienās, lai nodroÅ¡inātu maksimāli daudz spÄ“lÄ“tāju.

„Propilkki 2” ziemas makšķerēšana notiek tautas klasē, un tas nozīmē, ka jebkurš tās dalībnieks (spēlētājs) var iet, uz kuru ūdenstilpi vai ūdenstilpes vietu, kur vēlas, ievērojot zemāk rakstītos noteikumus.
1. Spēlēts tiek pēc komanda vs komanda sistēmas, katrā hostā spēlē 2 komandas, kas sacenšas savā starpā.
2. Spēlē piedalās komandas, kuras ir pieteiktas līdz 2021. gada 31.oktobrim 24.00. Turnīrs sākas Svētdien, 7. novembrī
3. Katru trešdienu tiek izspēlēti 3 ezeri pa 30 min, no kuriem viens ezers tiek spēlēts speciālajā disciplīnā („amount”, „most species”, „biggest fish”, „only…” utt.).
3.0.1 Ja spēles disciplīna ir biggest fish vai "most species", tad uzvarētājs nesaņem papildus1 punktus par lielāko zivi.
3.0.2 Ezeri, kur nav speciālā disciplīna, tiek spēlēti “All Species” disciplīnā.
3.1. Ezeru kalendārs tieks sastādīts pēc nejaušības principa (www.random.org)
4. Katrā komandā ir jābūt vismaz vienam pārstāvim, kurš var pildīt hostētāja pienākumus. Viņa IP adrese un hosta informācija jāpublicē „krikumi.lv” mājaslapā.

5. Komandu punktus nosaka piecu spēlētāju iegūto individuālo punktu summa
5.1 Individuālie punkti katrā atsevišķā spēlē tiek skaitīti šādi:
1. vieta - 10 punkti;
2. vieta – 9 punkti;
3. vieta - 8 punkti;
4. vieta - 7 punkti;
..............................
.............................
10. vieta - 1 punkts;

Punkts par lielāko zivi neatkarīgi no ieņemtās vietas netiek ņemts vērā.

5.2. Komandu punkti tiek skaitīti šādi:
Uzvara 2 punkti
Zaudējums 0 punkti

Spēles beigās komandpunktus summē. Tātad: vienai komandai max p-tu skaits spēlē ir 40 p-ti, punkti kopā 55)

5.3. Punktus skaita hostētājs, bet ieteicams, ka to dara arī citi spēlētāji, lai izvairītos no kļūdām.
5.5. Spēļu rezultātus komandas publicē galvenajā lapā komentāros, pēc tam kāds no administratoriem tos ieliek galvenajā lapā (piemēram 6:0, 120:45)
6. Komandu sastāvi ir atrodami mājaslapā www.krikumi.lv Kapteiņi ir kontaktpersonas. Katrai komandai ir 5 spēlētāji + rezervisti. Spēlē piedalās 5 cilvēki, kurus izvēlas kapteinis.
6.1 Vienas komandas dalībnieki var mainīties tikai starpbrīdī starp spēlēm.
6.1.1 Hostam ir pienākums kontolēt, ka uz ledus nav vairāk kā 5 dalībnieki no katras komandas, un aizrādīt, pārkāpuma gadījumā.
6.1.2 Ja hosta aizrādījums netiek ievērots, tad komanda var tikt diskvalificēta no ezera izspēles.
6.2. Spēlētajiem jābūt norādītai komandas piederībai, komandas nosaukumu ierakstot šim nolūkam paredzētajā vietā spēlētāja iestatījumos (player setup).
6.3. Vienota kombinzona krāsa komandai ir ieteicama, bet nav obligāta.
7. Informācija par izspēlējamajiem ezeriem un hostiem tiek ievietota www.krikumi.lv sākumlapā.
8. Par spēles sākumlaika u.c. izmaiņām komandas tiek informētas, cik vien ātri iespējams. Laiki var mainīties arī, ja hostam rodas tehnikas vai citas problēmas. Ja ir nopietnas problēmas, komandas tiek informētas, cik vien ātri iespējams.
9. Hosts tiek atvērts 15 min. pirms spēles sākuma. Spēle sākas plkst. 20.00 Ja kāds no spēlētājiem nokavē startu, viņš var pievienoties vēlāk vai tikt nomainīts, bet šā iemesla dēļ spēle netiek restartēta.
10. Ja spēlētājam pārtrūkst savienojums spēlēs laikā, tad viņš var atkal pievienoties spēlei, bet spēle netiek sākta no sākuma (restartēta). Ja rodas problēmas spēles startēšanas laikā, notiek viens restarts. Ja vienam un tam pašam spēlētājam atkārtojas problēmas, restarts nenotiek. Ja hostam rodas tehniskas problēmas (tas „nobrūk”), notiek restarts. Spēlētājiem jāpievienojas, cik vien ātri iespējams.
10.1 Ja no hosta vienlaicīgi "izkrīt" 7 vai vairāk spēlētāji vismaz no divām komandām, tad notiek restarts. Ja problēmas atkārtojas, tad tiek mainīts hostētājs, un atlikušie ezeri tiek izspēlēti citā IP adresē.

Turnīrs

1. Turnīrs tiek aizvadīts komandām, spēlējot 2 apļus, vienu 'mājās', otru 'izbraukumā' 3x30 formātā, kur mājinieki (hostētāji) izvēles 3 ezerus, ne vairāk par 1 specdisciplīnu vienā kārtā (only burbot neskaitās specdisplīna)
2. Mājinieku ezeri nedrīkst atkārtoties, būs tabula, kur atzīmēti izspēlētie ezeri
3. Par turnīra uzvarētāju kļūs komanda, kura ir savākusi visvairāk punktu regulārajā sezonā, play-off kārtas nav paredzētas.
4. Uz turnīra uzvarētājkomandas bāzes, tiks veidota Latvijas izlase, kas piedalīsies Pasaules čempionātā, piesaistot labākos spēlētājus no citām komandām.
 
JurisO
LÅ«gums nedēļas laikā aizpildÄ«t aptauju:

https://forms.gle/ytWTUXwWT5xtHxNV9
 
Valdinjsh
Protams, prasÄ«ba, ka katrā komandā jābÅ«t pa hosterim, ir loÄ£iska, bet... Ko darÄ«t Å¡Ä«s spÄ“les dinozauriem, kas Latvijā to spÄ“lÄ“juÅ¡i jau kopÅ¡ pirmsākumiem (piemÄ“ram, VIP), ja tehnisku iemeslu dēļ stabilu hostu nodroÅ¡ināt nav iespÄ“jams?...
 
JurisO
Es domāju, ka risinājumu var atrast. PiemÄ“ram, Balto lāču hostÄ“ajs , Janchuks atrodas Strūžānos, RÄ“zeknes raj. Ja trÅ«kst tehniskas kompetences hosta izveidÄ“, tad esmu gatavs sniegt individuālu palÄ«dzÄ«bu.
 
JurisO
PieteikÅ¡anās termiņš ir lÄ«dz 2021. gada 7.novembrim plkst. 24.00. TurnÄ«rs sāksies svÄ“tdien, 2021. gada 14. novembrÄ« plkst. 20.00
 
Pāriet uz forumu:
Sezonas TOP

Krikumi.lv reitinga turnīru punktu TOP 15:


1) Alex [LV] (477)
2) [Libau] kveeps (473)
3) [Krikumi] Ded (442)
4) [Libau] olbis (427)
5) [Krikumi] SERg (413)
6) DED Semenych (401)
7) emilsdabus (322)
8) VV-35 [RUS] (301)
9) [LNH] sharps [LV] (292)
10) [Krikumi] ANDO (285)
11) [Krikumi] papa lv [LAT] (284)
12) Capa (265)
13) Draugs 33 (213)
14) [Krikumi] Raitis LV (140)
15) [LNH] kamis (136)

Rādīt pilnu sarakstu

Lietotājiem
Mēs iekš Facebook